Je regelt vliegtickets voor onze medewerkers in het buitenland, je verzamelt de juiste bedrijfsgegevens en documenten voor internationale tenders én je houdt in de gaten of leveranciers op tijd leveren. Zo maak jij impact op wereldwijde ontwikkelingsprojecten bij International Procurement Agency bv in Naarden.
Bellen, googelen, ordenen
Onze supply chain coördinators hebben hun handen vol. Ze zijn bezig met het versturen van medische goederen, onderzoeken wat de beste kunstbenen zijn of zijn op zoek naar leveranciers van drones in opdracht van onze klanten. Jouw doel is om de praktische zaken uit handen te nemen! Je stelt verkoopfacturen op, verzamelt beleidsdocumenten voor compliance en verricht onderzoek naar alles wat jouw collega’s nodig hebben om hun projecten succesvol uit te voeren. Dat maakt jouw werk afwisselend en interessant! 75% van je taken bestaat uit projectondersteuning. De andere 25% van je werktijd ben je bezig met kantoorondersteuning. Op deze verantwoordelijkheden kun je rekenen:
- informatie opvragen bij leveranciers.
- bijhouden van de orderadministratie.
- gasten ontvangen op ons kantoor in Naarden en de telefoon opnemen.
- de website en sociale media bijhouden en softwarelicenties bijhouden.
- inventaris voor op kantoor bestellen, zoals koffie en cartridges.
Over International Procurement Agency bv (IPA)
International Procurement Agency is commercieel actief in brede internationale ontwikkelingssamenwerking. IPA levert inkoop- en consultancydiensten aan ngo’s, overheden, VN-organisaties en binnen- en buitenlandse ontwikkelingsorganisaties. Denk aan het leveren van medische benodigdheden, economische ontwikkeling in landen die uit conflictsituaties komen en het leveren van noodhulp bij natuurrampen en oorlogen.
Op ons kantoor in Naarden werken we met 8 collega’s. We hebben ook een kantoor in Oeganda en Zuid-Soedan. Iedereen vervult in deze projecten een eigen zelfstandige rol. Omdat we met een klein team zijn, kunnen we elkaar goed helpen. “Weet jij nog een goede leverancier voor trap camera’s?” “Wat denk jij, kan ik de infusen beter met een boot of per vliegtuig versturen?” We vieren successen, maar zijn er ook voor elkaar bij minder leuke momenten. Met deskundigheid, betrokkenheid en humor creëren we succesvolle projecten en veel werkplezier.
Als administratief medewerker werk je zelfstandig én samen
Klantgericht, dienstverlenend en georganiseerd. Die woorden omschrijven jouw karakter nagenoeg perfect. Je bent van nature sociaal en denkt graag mee met anderen. Je bent assertief in je communicatie, bijvoorbeeld een leverancier mailen die zijn afspraken niet nakomt of de ICT- ondersteuning bellen als een laptop het begeeft. Daarnaast pak je praktische zaken snel op, zoals even het kantoor opruimen en de administratie netjes houden. Voel je je op je plek in een klein team en help je graag anderen? Check dan de volgende voorwaarden. Jij hebt:
- mbo-werk- en -denkniveau.
- rijbewijs b.
- kennis van de Nederlandse en Engelse taal (spreken en schrijven).
- kennis van Excel.
Onze arbeidsvoorwaarden
Wij begrijpen dat je een passende vergoeding verwacht voor jouw werk als administratief medewerker. Logisch. Daarom krijg je van ons:
- een parttime functie van 20 tot 24 uur per week.
- een goed salaris.
- 24 vakantiedagen.
- mogelijkheden voor cursussen, zodat jij jouw talenten kunt doorontwikkelen.
- laptop en telefoon voor zakelijk gebruik.
Ben jij de drijvende kracht achter onze internationale projecten?
Stuur dan je cv en motivatiebrief naar Marjolijn Jongerden via HR@ipa-bv.nl. Vragen? Ook die kun je stellen aan Marjolijn. Bel naar 035 6915077.